dilluns, 6 de juny del 2011

DESÀNIM

Benvolgudes, esper que no hageu caigut en el profund desànim en el que ara em trob per raó del final del treball. Us vull expressar les dificultats que ara mateix m'angoixen.

Per una banda les limitades possibilitats d'ediciò de textos del programa wikispaces les quals impedeixen que bona part del treball que fins ara hem realitzat arribi a bon port, atès les dificutats que apareixen quan manejant l'editor veus contínuament les enormes dificultats que apareixen per a donar un format més acurat als texts, imatges, videos..., que hem inserit al nostre blog.
Promet no tornar a parlar del maleït delicious però ja veieu que l'adjectiu que estic utilitzant relata molt bé la meva relació amb aquest programa.
En tercer lloc i la veritble raó del meu desànim és aquesta eina nova, Zotero. Segurament té grans utilitats i aplicacions però en un entorn informàtic que jo no domin. Es tracta d'una extensió del programa de navegació gratuït firefox (tot i que jo utilitz habitualment un altra navegador això no és cap problema) però no us confieu per què no és gens fàcil d'utilitzar.
Esper els vostres suggeriments. Per altra banda segons tinc entès em de valorar i criticar un projecte d'un grup company i que el projecte a valorar ens serà atorgat pel coordinador. Sabeu alguna notícia d'això.


Atentament.

Pere

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada